
8 grudnia (piątek) przedszkolaki powtórzyły poznane dwa tygodnie temu piosenki "Merry Christmas Everyone!" Shakina Stevensa i "We wish You a Merry Christmas"- Super Simple Songs oraz nowe słownictwo. Dzieci nauczyły się wykonywać utwór przy użyciu różnych instrumentów muzycznych (dzwoneczków, bębenków, grzechotek, etc.) Nie zabrakło przy tym świetnej zabawy przy rytmach powyższej piosenki.
22 grudnia (piątek) 4,5 i 6-latki zapoznają się z piosenką "Let it Go" by Idina Menzel, a 3- latki "I'm a little Snowman" - Super Simple Songs. Dzieci poznają tekst piosenki oraz nowe słówka w niej występujące, a także podejmą pierwsze próby wykonania utworu.



22 grudnia (piątek) 4,5 i 6-latki zapoznają się z piosenką "Let it Go" by Idina Menzel, a 3- latki "I'm a little Snowman" - Super Simple Songs. Dzieci poznają tekst piosenki oraz nowe słówka w niej występujące, a także podejmą pierwsze próby wykonania utworu.
Jak co roku w naszym Przedszkolu zorganizowany był konkurs na najciekawszą ozdobę świąteczną, pt. "Magia Świąt- The Christmas Magic". Dzieci wraz z rodzicami mogli wykonać najpiękniejszą dekorację! Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 7 grudnia (czwartek). Jury miało niezwykle trudne zadanie. Wszystkie dzieci dostały pamiątkowe dyplomy, a najciekawsze prace zostały nagordzone.
5 grudnia (wtorek) Pomocnicy Mikołaja- wybraliśmy się na biegun północny, by sprawdzić czy Mikołaj nie potrzebuje naszej pomocy. Zobaczyliśmy na jakie kontynenty wybiera się, by rozdać prezenty wszystkim dzieciom na świecie.
12 grudnia (wtorek) w karnawale wszyscy lubią bale. Specjalne sanie zawiozły nas do Królowej Śniegu, gdzie mogliśmy odszukać salę balową a może też Gerdę i Kaja.





12 grudnia (wtorek) w karnawale wszyscy lubią bale. Specjalne sanie zawiozły nas do Królowej Śniegu, gdzie mogliśmy odszukać salę balową a może też Gerdę i Kaja.
23 listopada (czwartek) Święto Dziękczynienia to dzień, gdy wiele amerykańskich rodzin spotyka się przy syto zastawionym stole. Jednak niekwestionowaną gwiazdą stołu jest indyk. Przedszkolaki zapoznały się z tradycjami i zwyczajami tego święta. Na tę okazję Panie anglistki przygotują przedstawienia, w którym same wciela się w rolę aktorów. Podsumowaniem zajęć było wykonanie pracy plastycznej.








21 listopada (wtorek) w ramach anglojęzycznego projektu Mad science dzieci zapoznały się z jednymi z podstawowych pojęć występujących w atmosferze ziemskiej- właściwości ciepłego i zimnego powietrza. Teoria została dopełniona praktyką poprzez wykonanie eksperymentów, w których dzieci wraz z nauczycielem spróbowały podnieść kubek bez użycia rąk, zrobić „skaczący płomyk”oraz rakietę. Każdy eksperyment został zakończony odpowiednio wyciągniętymi wnioskami.

15 listopada (środa) w naszym Przedszkolu odbył się kurs udzielania pierwszej pomocy dla grup 5 i 6- latków. Dzieci dowiedziały się jak należy zachować się w sytuacji zagrożenia, w jaki sposób wezwać pomoc, wykonać opatrunek i nieść pomoc potrzebującym. Mogły również zobaczyć jak
wygląda karetka wewnątrz.




.
wygląda karetka wewnątrz.





15 i 16 listopada (środa, czwartek) 4i 5- latki wybiorały się na wycieczkę do Fabryki Bombek. Na miejscu dzieci zobaczyły w jaki sposób wykonywane są ozdoby świąteczne. W ramach zwiedzania uczestnicy zobaczyli wzorcownie z ok. 6000 szt. unikatowych bombek choinkowych. W trakcie wycieczki dzieci zostały poczęstowane herbatą z pączkiem.





10 listopada (piątek) 4,5 i 6-latki zapoznają się z piosenką "Singing in the Rain" Gene Kelly, a 3- latki "Five little Monkeys"- Super Simple Songs. Dzieci poznają tekst piosenki oraz nowe słówka w niej występujące, a także podejmą pierwsze próby wykonania utworu. 24 listopada (piątek) przedszkolaki powtórzą poznaną dwa tygodnie temu piosenkę "Singing in the Rain"Gene Kelly oraz nowe słownictwo. Dzieci nauczą się wykonywać utwór przy użyciu różnych instrumentów muzycznych (dzwoneczków, bębenków, grzechotek, etc.) Nie zabraknie przy tym świetnej zabawy przy rytmach powyższej piosenki.





7 listpada (wtorek) przenieśliśmy się do świata robotów. Zobaczyliśmy z czego sa zbudowane i czy mają serce. Sprawdziliśmy również, czy roboty moga sie bawić.
28 listopada (wtorek) dowiedzieliśmy się skąd bierze się czekolada i co jest potrzebne, by ją zrobić. Udaliśmy się na daleką wyprawę po kakao.





28 listopada (wtorek) dowiedzieliśmy się skąd bierze się czekolada i co jest potrzebne, by ją zrobić. Udaliśmy się na daleką wyprawę po kakao.

26 października (czwartek) 5 i 6- latki pojadą na wycieczkę do Muzeum Narodowego. Odbędzie sie tam lekcja muzealna, która z pewnością zainteresuje każdego przedszkolaka. Tematami dla poszczególnych grup będą:
Głoski- Pory roku, pory dnia
Natura zawsze była ważnym tematem w sztuce. Przypatrując się wybranym obrazom, dzieci zastanowią się czy łatwo jest namalować noc. Odkryjemy, jakim rozrywkom oddawano się zimą w Holandii i jakich środków używali artyści, by namalować na przykład...upał.
Kolorki- Ptaki, robaki i inne zwierzaki
W muzeum ukryło się wiele znanych nam zwierząt oraz fantastycznych stworów: latających, pełzających, skaczących. W czasie spotkania poszukamy obrazów,. na których są namalowane. Na koniec wykonamy zwierzątka z papieru.
Cyferki- Ożywione obrazy
Dzięki sile naszej wyobraźni obrazy w galerii ożyją, a my przeżyjemy wspaniałą przygodę- wypłyniemy na morze, wybierzemy się do teatru,a nawet usłyszymy burzę.
Głoski- Pory roku, pory dnia
Natura zawsze była ważnym tematem w sztuce. Przypatrując się wybranym obrazom, dzieci zastanowią się czy łatwo jest namalować noc. Odkryjemy, jakim rozrywkom oddawano się zimą w Holandii i jakich środków używali artyści, by namalować na przykład...upał.
Kolorki- Ptaki, robaki i inne zwierzaki
W muzeum ukryło się wiele znanych nam zwierząt oraz fantastycznych stworów: latających, pełzających, skaczących. W czasie spotkania poszukamy obrazów,. na których są namalowane. Na koniec wykonamy zwierzątka z papieru.
Cyferki- Ożywione obrazy
Dzięki sile naszej wyobraźni obrazy w galerii ożyją, a my przeżyjemy wspaniałą przygodę- wypłyniemy na morze, wybierzemy się do teatru,a nawet usłyszymy burzę.

24 października (wtorek) "This is me". W ramch zajęć dzieci będą ćwiczyć jak przedstawiać się i przekazywać podstawowe informacjedotyczące naszych informacji personalnych. Będąa także uczyć się jak uzyskiwać takie informacje od innych osób (wiek, pochodzenie, imię, miejsce zamieszkania, rodzina).

20 października (piątek) w ramach anglojęzycznego projektu "Stories" dzieci wysłuchają różnego rodzaju bajek w języku angielskim. Przedszkolaki usłyszą opowiadania, które wprowadzą ich w inny, baśniowy świat, a także poznaja różne miejsca i nowych bohaterów, co zaowocuje w bogatsze anglojęzyczne słownictwa.
3- latki: HOW ELEPHANTS LOST THEIR WINGS BY LESLEY SIMS,
4- latki: PUSS IN BOOTS,
5-latki: PUSS IN BOOTS





3- latki: HOW ELEPHANTS LOST THEIR WINGS BY LESLEY SIMS,
4- latki: PUSS IN BOOTS,
5-latki: PUSS IN BOOTS





17 października (wtorek) dowiemy się czym zajmuje się Wróżka Zębuszka, co robi z naszymi mleczakami i skąd bierze dla nas prezenty. Spróbujemy ją odnaleźć i o to wszystko zapytać.

12 października (czwartek) dzieci przy utowrze Henryka Wieniawskiego "Legende" wykonają prace plastyczną. Tym razem będzie to wydrapywanka na czarnym tle.
10 października (wtorek) w ramach anglojęzycznego projektu "Mad science" dzieci zapoznały się z jednym z podstawowych pojęć występujących w atmosferze ziemskiej- ciśnienie powietrza. Teoria została dopełniona praktyką poprzez wykonanie eksperymentów, w których dzieci wraz z nauczycielem spróbowały "złapać" powietrze, zrobiły papierowy helikopter oraz umieściły napompowany balon w plastikowej butelce. Każdy eksperyment został zakończony odpowiednio wyciagniętymi wnioskami.





6 i 22 października (piątek)- dwa razy w miesiącu w ramach anglojęzycznego projektu "Stories" dzieci wysłuchały różnego rodzaju bajek w języku angielskim. Przedszkolaki usłyszały opowiadania, które wprowadziły ich w inny, baśniowy świat. Poznały także różne miejsca i nowych bohaterów, co zaowocowało w bogatsze anglojęzyczne słownictwa.






3 października (wtorek) wybierzemy się do Indiańskiej wioski, by poznać zwyczaje tam panujące i otrzymać indiańskie imię.

28 września (poniedziałek) dzieci przy utworze Josepha Haydna "Serenade" wykonały dowolna kompozycję z różnych materiałów. Nowo utworzone dzieło było połączeniem techniki collage z rysunkiem lub farbą.
21 września (czwartek) 4- latki wyjechały na całodniową wycieczkę do Gościńca Wiecha w Kawęczynie, gdzie zapoznały się z kulturą, pracą i życiem na wsi. Na dzieci czekało wiele wspaniałych atrakcji m.in.: przejażdżka wozem konnym, zwiedzanie starej zagrody, pokaz sztuki kowalskiej i wybijanie pamiatkowej monety oraz zajęcia w piekarni z pokazem przygotowania chleba do wypieku. Po dniu ekscytujących wrażeń, przedszkolaki odetchnęły przy ognisku jędząc kiełbaski.




19 września (wtorek) tematem przewodnim projektu "Let's talk" były przywitania w języku angielskim- "Hello everyone". Dzieciom została przekazana wiedza dotycząca różnych form powitań po angielsku w zależności od pory dnia: "Goodmorning", "Good afternoon", "Good night". W starszych grupach dzieci przy wykorzystaniu zegara uczyły się określania godzin po angielsku.





15 września (piątek) przedszkolaki zapoznały się z piosenką zespołu One Direction "One Way Or Another". Dzieci poznały tekst piosenki oraz nowe słówka w niej występujące, a także podjęłypierwsze próby wykonania utworu.





29 wrzesnia (piątek) przedszkolaki powtórzą poznaną dwa tygodnie temu piosenkę zespołu One Direction "One Way Or Another" oraz nowe słownictwo. Dzieci nauczą się wykonywać utwór przy użyciu różnych instrumentów muzycznych (dzwoneczków, grzechotek, etc.). Nie zabraknie przy tym świetnej zabawy przy rytmach powyższej piosenki.
29 wrzesnia (piątek) przedszkolaki powtórzą poznaną dwa tygodnie temu piosenkę zespołu One Direction "One Way Or Another" oraz nowe słownictwo. Dzieci nauczą się wykonywać utwór przy użyciu różnych instrumentów muzycznych (dzwoneczków, grzechotek, etc.). Nie zabraknie przy tym świetnej zabawy przy rytmach powyższej piosenki.
12 września (wtorek) w ramach anglojęzycznego projektu Mad science dzieci zapoznały się z jednymi z podstawowych pojęć występujących w atmosferze ziemskiej- powietrze i dwutlenek węgla. Teoria została dopełniona praktyką poprzez wykonanie eksperymentów, w których dzieci wraz z nauczycielem wytworzyły dwutlenek węgla, zgassiły nim świeczkę, zrobiły mgłę w akwarium oraz lewitowały torebkę. Każdy eksperyment został zakończony odpowiednio wyciągniętymi wnioskami.






W co drugi piątek miesiąca (8 i 22 września) będziemy kontynuować anglojęzyczny projekt "STORIES", podczas którego zapoznamy się z takimi historiami jak:
3- latki: THE FAT CAT ON A MAT BY PHIL RORBEE COR AND STEPHEN CARTWRIGHT; PIRATE PAT BY MAIRI MACKINNON,
4- latki: THE OLD WOMAN WHOLIVED A SHOE; LITTLE RED RIDING HOOD,
5,6- latki: BEE MAKES TEE BY RUSSEL PUNTER, LESLEY SIMS, MAIRI MACKINNON, LITTLE RED RIDING HOOD.





3- latki: THE FAT CAT ON A MAT BY PHIL RORBEE COR AND STEPHEN CARTWRIGHT; PIRATE PAT BY MAIRI MACKINNON,
4- latki: THE OLD WOMAN WHOLIVED A SHOE; LITTLE RED RIDING HOOD,
5,6- latki: BEE MAKES TEE BY RUSSEL PUNTER, LESLEY SIMS, MAIRI MACKINNON, LITTLE RED RIDING HOOD.




7 wrzesnia (czwartek) dzieci zapoznały się z folklorem góralskim, tańcami ludowymi i wybornymi potrawami, z których słyna Górale. Przedszkolaki przyjrzały się bogactwu strojów góralskich oraz poznały legendy i gwarę w tamtejszym rejonie. Podsumowaniem zajęć było wykonanie pracy plastycznej oraz degustacja regionalnych potraw.






5 września (wtorek) wróciliśmy jeszcze na chwilę wspomieniami nad wakacyjne morze, gdzie natkniemy się na list w butelce. Kto do nas napisał i co musieliśmy zrobić, żeby dowiedzieć się czy jesteśmy odważni?
19 września (wtorek) z dziećmi wybraliśmy się do piekarni. Dowiedzieliśmy się czy chleb rośnie na drzewach? Czy mąkę wydobywa się w kopalni? Spróbowalismy się tego dowiedzieć przenosząc się za pomocą naszej wyobraźni na pole pełne zboża i do młyna.





19 września (wtorek) z dziećmi wybraliśmy się do piekarni. Dowiedzieliśmy się czy chleb rośnie na drzewach? Czy mąkę wydobywa się w kopalni? Spróbowalismy się tego dowiedzieć przenosząc się za pomocą naszej wyobraźni na pole pełne zboża i do młyna.






W IV tygodniu sierpnia dzieci wybrały się w podróż na kolejny kontynent: do Ameryki Południowej, gdzie odwiedziły słoneczną Brazylię. Poznały bogactwo flory i fauny lasów deszczowych i rzeki Amazonki. W rytmach samby przeniosły sie do Rio de Janeiro, aby przekonać się jak obchodzony jest karnawał w Brazylii. Podczas projektu kulinarnego dzieci przyrządziły tradycyjny, smakowity deser- Brigadeiro. W ramach ciekawostek dowiedziały się czy istnieją różowe delfiny, który piłkarz reprezentacji Brazylii strzelił najwięcej goli oraz jak wygląda największy na świeci gryzoń- Kapibara.







W III tygodniu sierpnia dzieci wybrały się w podróż do Australii. Poznały położenie tego kontynentu na mapie, flagę Australii oraz jej rdzennych mieszkańców. Przedszkolaki dowiedziały się jak wygląda życie ludzi tam mieszkających, poznały ich zwyczaje oraz zasmakowały kuchni australijskiej.Na czwartkowy podwieczorek, w ramach podróży po tym kontynencie, dzieci samodzielnie wykonały ciasteczka kokosowe- wyborną przekąskę pochodzącą z Australii.










W I tygodniu sierpnia przedszkolaki poznały tajniki lodowej krainy, dowiedziały się, gdzie mieszkają Eskimosi oraz jakie zwierzęta wytrzymują tak niskie temperatury. Zapoznały się z arktycznym krajobrazem i sprawdziły położenie tego kontynentu na mapie świata. Nie zabrakło przy tym wielu zabaw, jak i zajęć plastycznych, które dzieci tak uwielbiają. Na czwartkowy podwieczorek dzieci samodzielnie wykonały lodowy przysmak- ciepłe, owocowe rożki lodowe.











W III tygodniu lipca dzieci wybrały się w podóż do Afryki. Dowiedziały się jak wygląda codzienne życie ich rówieśników na tym kontynencie, zasmakowały typowo afrykańskiej kuchni opierającej się głównie na owocach, warzywach, zbożach i mięsie . "Podróżując" po Afryce poznały też dzikie zwierzęta, które tam żyją oraz dowiedziały się jaki klimat panuje na tym kontynencie. Mnóstwo radości na pewno dostarczyły przedszkolakom zabawy przy afrykańskich rytmach,wspólne malowanie afrykańskich symboli oraz samodzielne wykonanie specjału tamtejszej kuchni- sałatki owocowej.










W II tygodniu lipca dzieci wyruszyły w podróż do Ameryki Północej, w której poznały różnorodność krajobrazową i społeczną tego kontynentu. Oprócz tego zostały im ukazane podobieństwa i różnice w życiu i zwyczajach mieszkańców Polski w porównaniu do krajów Ameryki Północnej. Przedszkolakom została przybliżona mapa świata, a także określiły na niej położenie omawianego kontynentu. Zwieńczeniem zajęć było wykonanie przez dzieci jednego z amerykańskich fast-foodów, a mianowicie hot-dogów.











W I tygodniu lipca dzieci wybrały się w podróż do jednego z europejskich państw- Francji. Jeszcze przed wyprawą przedszkolaki własnoręczie wykonały paszporty, aby móc bez przeszkód poruszać się na terenie tego państwa, a nastepnie prześledziły mapę i nauczyły się podstawowych zwrotów w tym języku. Na miejscu dzieci zapoznały się z obowiązującymi w tamtych stronach tradycjami i obyczajami oraz nauczyły się typowych dla tej kultury tańców ludowych. Na podwieczorek przedszkolaki wykonały ciasto francuskie- specjał kuchni francuskiej.











29 czerwca (czwartek) przedszkolaki utrwaliły słownictwo w języku angielskim z zakresu produktów spożywczych oraz liczebników. Różnorodne ćwiczenia i gry w formie multimedialnej pozwoliły dzieciom szybko i skutecznie zapamiętać nowe słownictwo, a samodzielna obsługa tablicy multimedialnej z pewnością zachęciła ich do aktywnego udziału w zajęciach.











12 czerwca (poniedziałek) przedszkole odwiedził Teatrzyk O-Rety z przedstawieniem pt. "Bajka o Królewnie Marysi i lodowej górze". Opowiada ona o Królestwie Srebrnego Szczytu, w którym panował król Patryk z królową Tasiemką. Bardzo kochali oni swoją córkę- królewnę Marysię. Dziewczynka była bardzo śliczna, ale będąc ciągle chwalona i rozpieszczana stała się samolubna, kapryśna i nieznośna wobec innych. O tym jak potoczyły się dalsze losy królewny Marysi dzieci dowiedziały się podczas przedstawienia.











1 czerwca (czwartek) w przedszkolu obchodziliśmy radosne święto jakim jest Dzień Dziecka. Przedszkolaki przenieśli się do krainy zabaw, w której czekało na nich mnóstwo atrakcji, konkursów i niespodzianek. W tym dniu na każdej twarzy dziecka pojawił się uśmiech, a tematem przewodnim była dobra zabawa.





















W każdy piątek kwietnia tematem przewodnim Anglojęzycznego Projektu Stories w starszych grupach będą historie smoków, a młodsze przedszkolaki zagłębią się w opowiadaniach o zwierzątkach świata. Przeczytane bajki, wprowadzą ich w inny, baśniowy świat, dzięki któremu poznają różne miejsca i nowych bohaterów, co zaowocuje w bogatsze anglojęzyczne słownictwo.

3 kwietnia (poniedziałek) będziemy obchodzić Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci. Data, jaką wybrano na świętowanie związana jest z urodzinami duńskiego pisarza Hansa Christiana Andersena, którego baśnie są znane dzieciom na całym świecie.
Tego dnia poprosimy naszych przedszkolaków o przyniesienie do przedszkola swojej ulubionej książki. Spróbują stworzyć także książeczke własnego autorstwa.





Tego dnia poprosimy naszych przedszkolaków o przyniesienie do przedszkola swojej ulubionej książki. Spróbują stworzyć także książeczke własnego autorstwa.






WYCIECZKA DO WYTWÓRNI KRÓWEK
30 marca (środa) 5 i 6 latki poznają z jakich składników powstają krówki, a także jak wygląda proces gotowania oraz pakowania gotowych wyrobów. W specjalnie przygotowanej świetlicy, uczestnicy wycieczki zaprojektują własna kolorową etykietę oraz uczą się jak samodzielnie poprawnie zawinąć krówki w papierki. Na zakończenie wycieczki organizowany jest konkurs rysunkowy i słodka niespodzianka.










30 marca (środa) 5 i 6 latki poznają z jakich składników powstają krówki, a także jak wygląda proces gotowania oraz pakowania gotowych wyrobów. W specjalnie przygotowanej świetlicy, uczestnicy wycieczki zaprojektują własna kolorową etykietę oraz uczą się jak samodzielnie poprawnie zawinąć krówki w papierki. Na zakończenie wycieczki organizowany jest konkurs rysunkowy i słodka niespodzianka.











TEATR NARVAL
16 marca (czwartek) przedszkolaki odwiedzi Teatr Narval z przedstawieniem „Witaminki Księżniczki Ewelinki”. Będzie to historia o parze królewskiej, która w odległym królestwie mieszka ze swoją córką Ewelinką. Ukochane ich dziecko jest niejadkiem.
W bajce zostaną poruszone tematy zdrowego odżywiania oraz zdrowego trybu życia. Dzieci usłyszą o witaminkach i ich zdrowotnych właściwościach.





16 marca (czwartek) przedszkolaki odwiedzi Teatr Narval z przedstawieniem „Witaminki Księżniczki Ewelinki”. Będzie to historia o parze królewskiej, która w odległym królestwie mieszka ze swoją córką Ewelinką. Ukochane ich dziecko jest niejadkiem.
W bajce zostaną poruszone tematy zdrowego odżywiania oraz zdrowego trybu życia. Dzieci usłyszą o witaminkach i ich zdrowotnych właściwościach.






9 marca (czwartek) podczas zajęć z matematyki w języku angielskim przedszkolaki będą ćwiczyć orientacje w przestrzeni. Nauczą się wyprowadzać kierunki w przestrzeni od osi własnego ciała.
21 lutego (wtorek) podczas projektu multimedialnego przedszkolaki wzbogacą wiedzę na temat tlenu
i wiatru. Samodzielna obsługa tablicy multimedialnej pozwoli dzieciom lepiej zrozumieć nowe treści oraz zwiększy zaangażowanie w proces uczenia się języka angielskiego. Ponadto dzięki użyciu wielu interaktywnych materiałów i zasobów edukacyjnych dzieci z łatwością zapamiętają nowe zwroty i wyrażenia związane ze światem eksperymentów.



i wiatru. Samodzielna obsługa tablicy multimedialnej pozwoli dzieciom lepiej zrozumieć nowe treści oraz zwiększy zaangażowanie w proces uczenia się języka angielskiego. Ponadto dzięki użyciu wielu interaktywnych materiałów i zasobów edukacyjnych dzieci z łatwością zapamiętają nowe zwroty i wyrażenia związane ze światem eksperymentów.
14 lutego (wtorek) będziemy obchodzić radosne święto, jakim są Walentynki. Nasze przedszkolaki będą miały okazję usłyszeć skąd przyszedł do Polski zwyczaj obchodzenia dnia Świętego Walentego. Porozmawiają o tym, co tak naprawdę oznacza, że się kogoś „kocha”. Dowiedzą się, co to Walentynka i w jakim celu daje się ją drugiej osobie.



9 lutego (czwartek)nasze Przedszkole odwiedził niesamowity przybysz z Afryki – Ricky, który wprowadzi nas w klimat, jaki panuje na słonecznym kontynencie. Nasz specjalny Gość porwie dzieci do zabawy i tańca grając na ręcznie robionych instrumentach, wykorzystując m.in. balafon, kij deszczowy oraz "gadający bęben".






W każdą środę przedszkolaki wezmą udział w zajęciach z Dziecięcej Matematyki P. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej.

31 stycznia (wtorek) na zajęciach kulinarnych dzieci poznają funkcjonalność urządzenia jakim jest sokowirówka. Następnie przedszkolaki wybiorą owoce, z których wycisną zdrowy i smaczny sok. Na koniec podczas degustacji dzieci określą jego walory smakowe.